Drugi dan projekta so učenci od 1. do 3. razreda nadaljevali z raziskovanjem mesta Maribor, opisovali okolico, narisali skico, se podali po poteh mariborskega obzidja, spoznali kulturne ustanove. 2. razred si je v SNG Maribor ogledal krojačnico. V parku so tudi malicali in se zraven še razgibali. Čas je kar prehitro minil, tako so bili zaposleni.
Po mestu so se sprehajali in se učili tudi učenci 8. in 9. razreda. V Pokrajinskem muzeju so jim predstavili življenje Mariborčanov v srednjem veku, spoznali so zgodovino mesta in si v starem mestnem jedru ogledali stavbe, ki so pomembne za zgodovino in sedanjost. Pri tem so se orientirali z zemljevidom, vpisovali imena ulic na zemljevid in  kartirali. Prav tako so se fotografirali ob znamenitostih in izdelovali razglednice v angleškem jeziku ter poimenovali pomembne zgradbe tudi v nemščini. Na Slomškovem trgu pa so stavbe tudi risali.
Spoznali so tudi, kje je znameniti “ezlek” in kako je prišel do tega imena.
 Učenci 4. in 5. razreda so prvi dve uri obdelovali podatke, ki so jih zbrali prejšnji dan na terenu in risali grafe. Po malici so se odpravili do Trga Rudolfa Maistra. Njegov kip so učenci opisali v angleščini, nato so pisno odgovarjali na vprašanja o Čevljarčku. Sledil je sprehod do Glavnega trga, kjer so risali pročelja hiš.
S terenskim delom so odkrivali nova znanja učenci 6. in 7. razreda, ki so raziskovali na obrežju reke Drave, na Studenški brvi ter na šolskem igrišču. Seznanili so se s kamninami na Pohorju, ob Dravi in na šolskem igrišču so opravili različne meritve (višina mostu, povprečna dolžina koraka, izmera širine reke Drave …).

 

(Visited 25 times, 1 visits today)