V šolskem letu 2014/2015  bodo naši mladi raziskovalci OŠ Maksa Durjave ponovno zelo aktivni. 

Pripravljamo tri inovacijske predloge in eno raziskovalno nalogo.

 

1. Naslov inovacijskega predloga: Bodi prostovoljec in pomagaj drugim

 

Avtorica: Herolinda Buzhala

 

Mentorica: Blanka Kovačec

 

Področje: sociologija

 

Uvrstitev: 4. mesto (142 točk) – srebrno priznanje Mladi za napredek Maribora

 

Sama sem že tretje leto prostovoljka, zato sem se odločila, da bom pripravila raziskovalno nalogo na temo prostovoljstva. Rada bi predstavila, kako poteka prostovoljstvo na naši šoli, zakaj se učenci odločajo za prostovoljstvo, kako se kot prostovoljci počutijo, kaj imajo od tega in kako gledajo na prostovoljstvo tisti, ki prejemajo pomoč. Zanima me tudi, kako poteka prostovoljstvo na drugih mariborskih šolah in koliko učencev je prostovoljcev.

 

 

2. Naslov inovacijskega predloga: Maribor & Graz

 

Avtorja: Filip Berko, Maja Jenčič

 

Mentorica: Barbara Ditrih

 

Področje: tuji jeziki

 

Uvrstitev: 4. mesto (131 točk) – bronasto priznanje Mladi za napredek Maribora

 

Vsebina: Raziskala bova štajerski prestolnici, njune podobnosti in razlike, statistične podatke, znamenitosti. Obiskala bova prestolnico avstrijske Štajerske in njene znamenitosti ter pripravila program, oz. kaj bi midva predstavila in pokazala svojim sošolcem in prijateljem v tem mestu. Načrt bova predstavila sošolcem in jih o najinih spoznanjih tudi poučila. Morda jih na koncu šolskega leta tudi popeljeva tja na strokovno ekskurzijo.

 

 

3. Naslov inovacijskega predloga: Šolski hodniki priložnost za potovanje skozi čas

 

Avtorici: Ardhmerije Buzhala, Vesna Krajnc

 

Mentorja: Rado Šumer, Marija Stojnšek Kmetec

 

Področje: zgodovina

 

Uvrstitev: 1. mesto (158 točk) – srebrno priznanje Mladi za napredek Maribora

 

Ideja za inovacijski predlog je nastala ob hospitaciji ravnateljice pri uri zgodovine, kjer je bila navdušena nad uporabo časovnega traku, kot didaktičnega pripomočka.

 

Zakaj pa ne bi bil tak pripomoček dosegljiv vsem učencem in učiteljem vedno in za vse predmete? In smo se odločili da bomo idejo realizirali. Hodniki, kjer se učenci zadržujejo so pravo mesto za časovni trak, smo se odločili. Tam bomo izdelali časovni trak iz  svetovne zgodovine, biologije, fizike, glasbe…. Dela smo se zagnano lotili in se posvetovali z učitelji, nosilci predmetov, ki jih bomo predstavili. Bilo je kar nekaj negodovanje zaradi dodatnega dela, a so pomagali. Nabirali so se kupi knjig in učbenikov. Vse je romalo na par metrski plakat, ki je bil osnova za razporeditev na hodnikih. Sledi tehnična izvedba risanja po stenah, plastificiranja slik, lepljenje in še in še. Največ prostora bo zavzel Novi vek. Koliko pustimo Sodobnosti, kjer se dogodki in izumi dogajajo sproti.

 

 Delo je zahtevno! Nam bo uspelo? Bomo v roku dokončali?

 

 

4. Naslov inovacijskega predloga: Maribor v treh urah

 

Avtorici: Metka Jenčič, Živa Tolevski

 

Mentorica: Bojana Cingerli

 

Področje: turizem

 

Uvrstitev: 3. mesto (144 točk) – srebrno priznanje Mladi za napredek Maribora

 

Naše mesto je bogato s kulturnimi in zgodovinskimi znamenitostmi. Vsak dan lahko vidimo kakšno skupino turistov, ki si jih ogleduje. Ker med turisti prevladujejo odrasli sva si zadali nalogo, kako mariborske znamenitosti in zgodovino mesta približati mladim. Izdelali bova načrt za vodenje najinih vrstnikov po mestu.

 

 

(Visited 21 times, 1 visits today)